vineri, 29 iulie 2016

Jurnalul unei Femei simple- 91

detalii aici
  

Pentru astazi (data/hora)...
Duminica 7 august 2016 18:00
Afara ...
E cald dar bate vintisorul e placut
Mă gândesc ...
Ce bucurie pe copii. Se joaca impreuna,mananca, dorm sunt asa de fericiti si deja ma doare inima cind va sosi momentul despartirii cita suferinta va fi.
Din locurile de unde invatam ...
De la copii ca sa traim momentul la maxim
Sunt recunoscător pentru ...
Vacanta aceasta
Din bucătărie ...
Astazi a gatit mama soacra am avut si invitati la parastasul de 6 saptani la tata socru. 
Cu ce sunt imbracata ...
  Pantaloni scurti si un tricou negru
Citesc ...
Imagen
Un altfel de jurnal "Spovedanie neterminata" de Gena Geamanu

Ceea ce astept (sper) ...
Sa imi vina raspuns la acte cit mai repede vacanta asta avem si ceva acte de facut si noua si la copii 
Ce mai mesteresc ...
Nimic deocamdata astept sa imi vina pachetul sa o invat pe cumnata mea sa faca sosete
Ascult ...
Respiratia sotul cum doarme si copii in pod jucindu-se sunt ca niste soricei brrrrr incolo brrrr incoace cu ceva jucariii
În casa ...
E liniste si bine fiecare sa retras in coltul sau sa se odihneasca putin
Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Copii veselindu-se e atit de minunat sa vezi un copil rizind
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
Sfirsitul de saptamina s-a terminat iar in timul saptamiii avem citeva drumuri de facut iar apoi sa o ajutam pe mama prin casa cu ce putem
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...